• Novyp Safety
  • Naše motto:
    Kdo je připraven,
    není překvapen
  • * první pomoc, krizová připravenost
    * vodní záchrana, ochrana obyvatel
    * kurzy pro firmy a organizace
  • button
 Novinky
Spuštění našeho nového portálu.

Najdete zde vše co potřebuje Váš internetový obchod nebo stránka, přičemž samozřejmostí jsou stále rozvíjející se možnosti a funkcionality systému.


Další novinky

Editovat nebo přidávat více novinek můžete v sekci Moduly v modulu Novinky.

Reklamační řád pro nákup zboží

Reklamace

Začal vás zlobit během záruční doby* nějaký námi dodaný přístroj? Nezabrala ani standardní IT poučka o vypnutí a zapnutí? Stručně a jasně - zařízení nefunguje tak, jak má? Mrzí nás, že došlo k takové nepříjemnosti. Bohužel se to občas stává, ač bychom si přáli pravý opak. Ale jsme tu pro vás, abychom vám pomohli problém vyřešit. Sepsali jsme seznam jednotlivých kroků, které vás provedou celým reklamačním procesem.

* Záruční doba je standardně pro koncového zákazníka 2 roky od převzetí produktu. Ale někdy může být kratší - to se dozvíte v popisku produktu. Záruční doba u zboží nakoupeného na IČO má svá vlastní pravidla. Více najdete v obchodních podmínkách.

1) Informujte nás

Nejdříve nás prosím informujte mailem na info@kurzypp.cz, protože velkou část reklamací zvládneme vyřešit na dálku. Do předmětu e-mailu napište ,,Reklamace + číslo faktury". Do textu mailu uveďte své jméno, číslo faktury a detailní popis závady. Pokud je to ve vašich možnostech, přiložte k mailu fotografie nebo video, ze kterých bude rozpoznatelné, co přesně je na výrobku pokažené. Jakmile se k nám e-mail dostane, pozorně si ho pročteme a případně si prohlédnéme fotky a zkoukneme video. Možná budeme potřebovat doplnit nějaké informace, možná budeme hned na první dobrou vědět, co je s výrobkem špatně. Ale určitě vás budeme informovat o následujícím postupu, abyste byli v obraze.

2) Vyplňte formulář

Na dálku se nám reklamaci bohužel nepodařilo vyřešit, tudíž budeme potřebovat, abyste nám výrobek zaslali. Připravili jsme jednoduchý formulář, který potřebujeme od vás vyplnit, abychom mohli reklamační proces dotáhnout do zdárného konce. Formulář si vytiskněte, vyplňte a pošlete nám ho společně se zbožím, které reklamujete. Pokud nemáte možnosti tisku, přepište jeho znění rukou. Formulář si můžete stáhnout zde. 

3) Nachystejte si zboží určené k reklamaci

Reklamované zboží před zabalením očištěte, přiložte k němu veškeré příslušenství. Je možné, že je např. chyba v adaptéru nebo naopak v přístroji, což jsme bohužel nedokázali na dálku rozklíčovat. A právě proto potřebujeme zmíněné příslušenství, abychom vše vyzkoušeli. Pokud máte v přístroji uložená data (AED defibrilátor apod.) a nechcete o ně přijít, zálohujte si je prosím. Nedokážeme zaručit, že o ně při řešení reklamace nepřijdete.

4) Zabalte zboží

Pečlivě zboží zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Krabici vystelte zmačkanými papíry, bublinkovou fólií apod., aby v ní reklamovaný předmět nelítal. Můžete nám produkt poslat v originální krabici, pokud jste ji ještě nezrecyklovali, nebo v jakékoliv jiné krabici adekvátních rozměrů. Nezapomeňte před zalepením krabice přiložit vyplněný reklamační formulář, ať se do toho precizně zabaleného balíčku nemusíte znova dobývat :)

5) Pošlete nám balíček

Hurá, už je před vámi poslední krok celého procesu - poslání reklamovaného kousku k nám. Balíček pošlete na adresu, kterou najdete na faktuře nebo v reklamačním formuláři.

Způsob dopravy je na vás, ale vždy nám prosím posílejte balíček s doručením na adresu nebo ideálně do výdejních boxů dopravních společností do Vlašimi (Středočeský kraj). Bude-li zásilka obsahovat nutnost úhrady dobírky, nepřevezmeme ji.

Je možné, že se s vámi domluvíme, že si reklamovaný výrobek u vás vyzvedneme sami. O tom bychom vás zavčas informovali a vykomunikovali s vámi detaily.

6) A co bude dál?

Po tom, co reklamovaný kousek od vás obdržíme, začneme ho zkoumat, zkoušet, chybu či vadu konzultovat s výrobcem a tak dále. Snažíme se reklamaci vyřídit co nejrychleji, ale pro jistotu počítejte s tím, že máme na její zpracování ze zákona 30 dní. Jakmile vyneseme nad porouchaným zařízením finální verdikt, budeme vás kontaktovat mailem o dalším postupu.

Není vám některý z kroků jasný? Potřebujete si s námi něco upřesnit? Neváhejte se nás zeptat buď mailem na info@kurzypp.cz nebo telefonicky na čísle 777 628 290. Jsme tu pro vás.

 
Soubory cookies používáme pro správné fungování naší webové stránky a jejích funkcí. Pomocí souborů cookies si také například pamatujeme váš preferovaný jazyk, zvyšujeme pro vás relevanci zobrazovaných reklam, počítáme návštěvu stránek a pamatujeme si vaše nastavení provedená na stránce.